loading...
متن عاشقانه
تبلیغات

مهرداد بازدید : 2298 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (15)
خدا به تو دو تا پا داد تا با آنها راه بروی.
دو تا دست داد تا نگه داری.
دو گوش برای شنیدن و دو چشم برای دیدن داد
ولی چرا فقط یک قلب به تو داد؟
چون قلب دوم تو رو به کس دیگری داد تا تو آن را پیدا کنی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کافه هنر عسل در تاریخ 1393/05/21 و 1:54 دقیقه ارسال شده است

سلام . مرسی که به وب من اومدید و برام کامنت گذاشتید . فقط متوجه منظورتون از اینکه وب من تو بهترین ایده ساخته شده چیه ؟ موفق باشید .
پاسخ : یعنی برای اولین بار بود که تو اون موضوع وبی رو تو اینترنت دیدم
ممنون که سر زدین

این نظر توسط پریــســا در تاریخ 1393/05/18 و 20:58 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش گلم
من خوبم تو خوبی؟
منکه تو وب کیک گذاشتم براتون شکلک ولی مجازی بودشکلک
پاسخ : ابجی مجازی حال نمیده

این نظر توسط مامان پریـــســـا در تاریخ 1393/05/17 و 21:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
مامان پریسا هستم شکلک
لازم بود بخاطر لطفتون و زحمتی که دخترم ازتون داشته تشکر ویژه کنم
خیـــلی خیــــلی ممنونم ازتونشکلک
بهترین ها رو براتون آرزو دارم شکلک
امیدوارم همیشه خوش باشینشکلک
پاسخ : این چه حرفیه وظیفه بود
دختر خوبی تربیت کردین

این نظر توسط ✪ ιΘνε ßεȘτ ✪ در تاریخ 1393/05/13 و 4:20 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز وب عالی داری !

اگه مایل به همکاری با ما هستی و تمایل داری که دوتا سایتمونو یکی کنیم و باهم ی سایت زیبا درست کنیم خبرم کن !


ممنون !
منتظرمشکلک
پاسخ : روی پیشنهادتون فکر میکنم

این نظر توسط پریــســا در تاریخ 1393/05/12 و 1:47 دقیقه ارسال شده است

اگه طرف بیاد وبم و انتقال پیدا کنه به یجا دیگه
بلاگفا مسدود میکنه
ولی اگه کلیکی باشه هیچ کاری انجام نمیده
اینزوری بهم گفتن
پاسخ : برو ویرایش قالب بلاگفا نوشته ( گذاشتن کد پاپ آپ) ممنوعه
کد انتقالم ممنوعه

این نظر توسط پریــســا در تاریخ 1393/05/12 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

من نمیخوام باشه چیکارش کنم؟؟شکلکچطوری برش دارمممم
کمکــــــــــــشکلک
پاسخ : کدشو از قالبت بردار بلد نیستی کدش رو بفرست بردارم!

این نظر توسط پریــســا در تاریخ 1393/05/11 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

داداش جونم کد پاپ آپ چیه ی تو ضیح بده درستش کنم ممنونشکلک
پاسخ : پاپ آپ یعنی وقتی وبت جایی کلیک میکنیم یه وب دیگه باز میشه!
گذاشتن این کد تو بلاگفا قدغته ابجی ببینن سایتتو پلمپ میکنن

این نظر توسط طب بوک در تاریخ 1393/05/11 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

مختوی حذف شد
پاسخ : تبلیغ ممنوع

این نظر توسط پریــســا در تاریخ 1393/05/11 و 5:23 دقیقه ارسال شده است

اگه ادرس وبای دیگتو بدی حتما میامشکلک
پاسخ : این وب تفریحیم هست ابجی:
http://mandegarfun.ir
اینم وب اصلی و تخصصیم:
http://ghalebgraph.ir
که این وب انجمن داره که کلی ادم توش میان و پست اشتراک میزارن

این نظر توسط پریــســا در تاریخ 1393/05/10 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی
فکر نمیکنم مشکلی داشته باشه این قالبم اخه بقیه هم کامنت میزارن برای پست های دیگه
نمیدونم چیکار کنمشکلک
پاسخ : بعضی وقتا مشکل داره
امروز درست بود ابجی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 256
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 62
  • آی پی امروز : 131
  • آی پی دیروز : 148
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 387
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 4,557
  • بازدید ماه : 16,053
  • بازدید سال : 112,859
  • بازدید کلی : 2,181,002